به منظور استفاده شما مصرف کننده عزیز از خدمات گارانتی دستگاه کارت گارانتی به همراه دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی پکیج در اختیار قرار گرفته است.
این کارت گارانتی شامل سه قسمت می باشد ( مخصوص سرویسکار، مخصوص نماینده فروش و مخصوص مالک ) که لازم است جهت استفاده از گارانتی محصول به صورت خوانا و کامل توسط نصاب مجاز شرکت تکمیل شده و مهر و امضا گردد . قسمت مخصوصِ شرکت و نماینده ی فروش توسط نصاب ، از قسمت مخصوص مالک جدا شده تا در بایگانی شرکت و نماینده فروش به منظور انجام خدمات گارانتی در زمان لازم در دسترس باشد. لازم به ذکر است در کلیه امور استفاده از گارانتی ، ارائه این کارت به سرویسکار الزامی بوده و در غیر این صورت حتی در زمان گارانتی کلیه هزینه ها از مصرف کننده دریافت خواهد شد.
گارانتی مذکور شامل دستگاه های خریداری شده از نمایندگی همان شهرِ محل نصب بوده و در غیر این صورت دستگاه از گارانتی ساقط می شود. لازم به ذکر است که شرکت در این زمینه هیچگونه استثنایی را پذیرا نخواهد بود.
به منظور بهره مند شدن از گارانتی دستگاه توجه به نکات ذیل الزامیست:
· کارت گارانتی جزء لاینفک دستگاه می باشد و در صورت تغییر مالک ، باید به مالک جدید انتقال یابد.
· قطعات الکترونیکی دستگاه شامل گارانتی نمی باشد ، ولی شرکت تامین کلیه ی قطعات را تعهد می نماید.
· فقط به محصولاتی که دارای ضمانتنامه (کارت گارانتی) با قید شماره سریال دستگاه که دارای مهر و امضای سرویسکار مجاز شرکت می باشد گارانتی تعلق می گیرد.
· ضمانتنامه مخدوش معتبر نبوده و عدم تطابق شماره مندرج در ضمانتنامه با شماره سریال دستگاه ، گارانتی را از درجه اعتبار ساقط میکند.
· در صورتیکه دستگاه توسط افراد غیر مجاز ، راه اندازی ، سرویس و یا تعمیر شود دستگاه از گارانتی خارج می گردد.
· ضمانتنامه فقط در شرایطی معتبر است که کارکرد دستگاه در شرایط معمولی باشد . موارد غیر متعارف نظیر صدمات ناشی از نوسانات برق و استفاده نادرست از دستگاه شرایط گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می کند.
· در صورت بروز هر گونه اشکال ، تیم تخصصی شرکت با تماس با واحد خدمات پس از فروش در اسرع وقت در خدمت شما می باشند . لطفا جهت رفع هر گونه عیب احتمالی با واحد خدمات تماس حاصل نمایید.
· در صورت استفاده از قطعات یدکی متفرقه ، دستگاه از گارانتی خارج می گردد و در این صورت شرکت مسئولیت هر گونه ضرر و زیان احتمالی اعم از مالی و جانی را بر عهده نمی گیرد.
· تعمیر یا تعویض قطعات معیوب حتی المقدور در مکان نصب دستگاه صورت خواهد گرفت و در صورت نیاز به حمل دستگاه تا محل شرکت هزینه باز و بسته کردن و حمل و نقل دستگاه به عهده خریدار می باشد . در ضمن شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به تعویض دستگاه معیوب با دستگاه نو را ندارد.
· لطفا قبل از تماس با خدمات پس از فروش شرکت جهت نصب و راه اندازی دستگاه ، کلیه موانع احتمالی برای نصب را رفع نمایید. در صورت نیاز به حضور مجدد نصاب و سرویسکار برای آماده نمودن شرایط نصب و راه اندازی هزینه های مربوط دریافت می گردد.
· راه اندازی دستگاه شما توسط واحد خدمات پس از فروش شرکت به صورت رایگان انجام می گردد و در مدت زمان گارانتی فقط هزینه ایاب و ذهاب دریافت می شود.
· ضمانتنامه فقط شامل نقایص فنی ناشی از تولید دستگاه در کارخانه می باشد و قضاوت آن بر عهده سرویسکار مجاز شرکت خواهد بود.
· تشخیص کلیه موارد ضمانتنامه فقط بر عهده کارشناسان یا سرویسکاران مجاز شرکت می باشد.
· صدمات ناشی از حمل و نقل بار و بروز حوادث طبیعی یا غیر قابل پیش بینی مانند (آتش سوزی - ضربه – نوسانات برق و ... ) شامل گارانتی نمی باشد.
شرکت شفیع سازه شرق نسبت به تماس مستقیم با سرویسکار هیچگونه مسئولیتی ندارد.
توجه:
هرگونه خسارت احتمالی مالی و جانی ناشی از سهل انگاری در رعایت نکردن شرایط مندرج در ضمانتنامه و دفترچه راهنمای دستگاه متوجه مالک دستگاه بوده و قانونا شرکت هیچگونه مسولیتی را در این زمینه پذیرا نخواهد بود. خریدار در هنگام امضا کارت گارانتی کلیه اختیارات را از خود سلب نموده است. مطالب فوق شروط عقد خرید بوده که خریدار در هنگام خرید تمام آنها را شرعا و قانونا پذیرفته است .بدیهی است درصورت عدم رعایت نکات مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه، شرکت از ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معذور می باشد و بدین وسیله مالک حق هرگونه شکایت به مراجع ذیصلاح را از خود سلب می نماید.
تذکر مهم:شایان ذکر است، قطعات تعویضی چنانچه در دوره گارانتی دستگاه جایگزین گردند، با توجه به شرایط گارانتی مندرج در دفترچه محصولات، شامل گارانتی می شوند.در غیر این صورت قطعات تعویضی توسط این شرکت گارانتی نمی گردد و تنها پس از نصب قطعه دستگاه تست شده و به مشتری تحویل می گردد.